tirsdag 25. februar 2014

Planing and testing of colors for the new blanket

Today I am trying to pick the colors for my new blanket.
I´m not sure if I want to go with a really colorful pallet,
or a more faded but still rich with colors pallet.
I think I will use one thread merino lace or kid mohair together with one thread thin alpaca or silk alpaca
and also some leftover yarn that fits in with the yarn I have collected for this blanket.
I use a 4.5 mm hook.
I will be back soon with more. :)

I dag tester jeg ut hvilke fargesammensetninger jeg vil bruke i det nye teppet.
Jeg har ikke bestemt meg om jeg vil lage det virkelig fargerikt,
eller mer dempet men alikevel med masse farge i.
Jeg kommer til å blande en tråd merinolace eller kid mohair med en tråd tynn alpakka eller silkealpakka
Og en del restegarn i passende farger.
Jeg kommer til å bruke heklenål 4.5
Vil snart være tilbake med mer. :)

Alice


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar